Nice Mutlu Yillar Guzellik 'Mime asik bir nunum'

'Üyelerin Özel Günleri' forumunda 'BERRAK tarafından 3 Kasım 2013 tarihinde açılan konu

  1. 'BERRAK

    'BERRAK <font face="Tahoma"><font size="1">İnsanların hakk

    Katılım:
    30 Mart 2011
    Mesaj:
    32,848
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Okul Öncesi Öğretmeni
    Şehir:
    мαямαяα
    3 Kasim bitanemin dogum gunuuuu:oley:

    Canimin ici bidnam... zaman bizi dinlemeyip adim adim yaslarimizi buyuturken
    seninde bu yeni yasinda Allahtan once saglik sonra gonlunden gecen herseyin
    hayirlisiyla bir bir yerine gelmesini diliyorum aminnnnn....

    Telefondan yazdigimdan suslu puslu konu olmadi ozrunu dilemistim zaten sana.ama sen her zamanki anlayisli bidnam olmaya devam ettin bitanesin bitane .d

    Suan icimden ne gelirse onu yaziyorum dogaclama ilerliyoruz bakalimn.d

    bu gune kadar hic asik yuzlu bir fotogtafini gormedim senin
    sen aklima gelince o guler yuzin aklima geliyor hep
    sanki farklisi sana yakismayacak konduramicam gibi
    seni hep oyle bildim tanidim
    en yakinin da yuzu gulsun diye yapmadigin kalmaz her zaman icin
    oyle vefalisinki ama biliyorum bu guzelliklerin hayatin boyunca her zaman sana geri donecek
    Aradan gecen her bir seneyi dusundukce daha bi duygulandim kiz .d
    nelere gulduk nelere sinir olduk gicik olduk birlikte .d
    BİDNAM deyince durup kaliyor insann :)

    Sen iyki varsin iyki dogmussun iyki bana arkadas dost karde olmussun bidnam
    insallah hep boylede olucaz<3

    Seni cok seviyorum her zamanda cok sevicem
    NİCE MUTLU YİLLARA:oley:

    (junior berrakinda teyzesine selami var :p)
     
  2. RÜZGAR

    RÜZGAR <b> Aşık olmak Ölümden zordu.Çünkü,ölümden öte köy

    Katılım:
    29 Mart 2011
    Mesaj:
    45,150
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Nice Mutlu Yıllara.
    Yeni yaşının yeni güzellikleri de beraberinde getirmesi dileğiyle.
     
  3. İKRA

    İKRA ..

    Katılım:
    3 Mayıs 2011
    Mesaj:
    43,686
    Ödül Puanları:
    38
    dogum günün kutlu olsun canım :sss
    RABBİM yeni yaşında istedigin tüm güzellikleri yaşatsın sana
    hayırlı ömürler le yaşlan :tb:
     
  4. Giz.

    Giz. <b>"Bozulduğu zaman, insandan daha korkunç canlı y

    Katılım:
    17 Mayıs 2011
    Mesaj:
    1,829
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Abim, ablam, kardeşim...
    İyi ki doğmuşsun.
    Nice yaşlara güzel insan; sağlıkla, huzurla, salih bir imanla, kalbine uygun bir eşle inşaAllah. :p
    Seviliyorsun. :sss
     
  5. αптıвıчσтıκ

    αптıвıчσтıκ <b><font face="Century Gothic">&quot; Tam senlik b

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    3,630
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İSTANBUL
    [​IMG]


    MUTLU YILLAR CANIM DOSTUM[​IMG]!

    Konuyu dün gece açıcaktım ama ders çalışırkenuyuya kalmışım
    çok üzüldüm dedim kesin konu açıldı ,sonra baktım açılmamış
    sevindim ,sonra imza yapayım dedim bi baktım konuyu açmış Berrak hanım :(
    Çok ayıp etti gerçekten :/ Gerçi yeteri kadar geç kalmıştım ben :sorry:
    Günler öncesinden düşünüp sınav stresinden hazırlıksız kaldım resmen...
    içime sinmedi bu durum hiç ama olsun bakalımm

    Esroşum ,canım benimmm
    Seninle tanıştığım için çokçokçok şanslıyım,
    Seni tanıdığım ilk günden bu yana beni bir kere şaşırtmadın
    Her zaman aynı güleryüzlü,iyi kalpli halini devam ettirdin
    Seninle o kadar çok şey paylaştım ki belki en yakınımda ki insanla
    paylaşmadım , ne hissettiğimi en doğru haliyle sen bilirsin
    kimseye bu kadar açık olamamışımdr birşey anlatırken
    Birde şu mesafeler olmasa ,yakınımda olsan demekki bende
    ne tasa ,ne dert hiçbirşey kalmazdı. Seninle bütün gün güler eğlenirdik
    Senin gibi bir dostun yanında şüphesiz sırıtık dolanırdım etrafta
    içime atacağıma sana anlatır sonra birde halimize geyik yapardık
    Yalnız kendimi öyle dertli yazdım ki bende hahha:hehe

    Neyse sen anladın beni :utan::D
    [​IMG]
    Düşüncelerimiz,bakış açılarımız,sevdiğimiz insanlar ,sevmediğimiz insanlar
    bile bir Esroşum biz bu dünyaya kesinlikle aynı pencereden bakıyoruz...
    Hem fikirsin dimi?:p
    Sen hep gül ,hem mutlu ol inşallah ,sana başka türlüsünü
    de yakıştıramam zaten ben :ayhh:
    Ne yazsam az kalıcak gibi en iyisi sen bendeki yerini biliyorsun
    diyip özete bağlayalım :)
    Rabbim sağlıklı,huzurlu,sevdiklerinle güzel bir ömür
    nasip etsin ,herşey istediğin gibi olsun inşalalh canımın en içisiiiiiiii.



    [​IMG]




    Buda tagındaki sözden imza*
    umarım beğenirsin

    [​IMG]
    [​IMG]

    *


    [​IMG]

    *
    Buda pek içime sinmedi ama avatarların

    [​IMG]
    *

    [​IMG]
    Not:Kullanmak zorunda değilsin ,sadece senin için birşeyler yapmak
    istedim:p




    [​IMG]
     
  6. Son İkaz

    Son İkaz Moderator

    Katılım:
    15 Ocak 2012
    Mesaj:
    25,459
    Ödül Puanları:
    38
    Doğum günün kutlu olsun Gonyalı,nice senelere :p
     
  7. - Ŀαнzα -

    - Ŀαнzα - <font color="gray"><font face="Tahoma"><b>Biliyord

    Katılım:
    31 Mart 2012
    Mesaj:
    2,928
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hiçbişey.
    Doğum Günün kutlu olsun canım.
    Nice mutlu,sağlıklı senelere İnşAllah. :ayhh:
     
  8. -Asijulieт.

    -Asijulieт. tozlu plaklar döner, aklımın caddelerinde.

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesaj:
    23,541
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    Şehir:
    .
    Dogum günün kutlu olsun,nice yıllara :ygmr:
     
  9. Liz O'Murphy

    Liz O'Murphy <font color="Black"><font size="1"><b>Şöyle <u>aln

    Katılım:
    29 Eylül 2011
    Mesaj:
    23,216
    Ödül Puanları:
    38
    SOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ŞEKERİM. SEVDİKLERİNLE VE AİLENLE NİCE SAĞLIKLI MUSMUTLU YILLAR GEÇİRMENİ DİLERİM. <3:ygmr:
     
  10. CoCo

    CoCo <img src="http://i.hizliresim.com/Vyvmmr.gif" /></

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesaj:
    2,921
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    terkediLmis DüsLer Diyari'
    [​IMG]

    dogum günün kutlu olsun arkadasım:) nıce senelere..
     
  11. - Sαħгα -

    - Sαħгα - <font size="1">Sen beni boşuna hiç kalbinin oralar

    Katılım:
    14 Ekim 2011
    Mesaj:
    28,186
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Şehir:
    İstanbul.
    [​IMG]
    Aklımdan şu an onlarca cümle geçiyor ve toparlayıp hemen yazmam lazım.:p
    Laptopumun sürekli ısınıp kapanması nedeniyle biraz geç yazıyorum zaten.:sorry:
    Seni nasıl anlatayım bilmiyorum,içinin güzelliğini anlatmaya gerek yok seni tanıyan herkes biliyor.:sss
    İçinin güzelliği de dışına yansımış güzelliğim,hayatıım.<3
    Seni tanıyalı çok uzun zaman oldu,sana darıldığım zamanlar çok olmuştur.
    İnsan en çok sevdiğine kırılır küsermiş zaten bilirsin.:p
    Benim değer verdiğim insanlar çok değil,herkesle aram iyi olmamıştır bu yüzden.
    Seninle tanıştığım günden beri ,benim için çok ama çok değerli oldun sen.:sss
    İyi bi arkadaş,dost,sırdaş ve eğlenmeyi gülmeyi bilen birisin.<3
    Son zamanlarda işinden dolayı çok fazla konuşamasak ta yerin hep aynı ve de ayrı bende.
    Bi sene daha yaşlandın demicem çünkü sen sadece yıllar geçtikçe güzelleşiyosun sadece.:utan:
    Ne mutlu bize kii minyonuz hayatım hiç yaşlanmayacağız.:p:haha
    O tatlı gülümsemen inşAllah hiç eksik olmaz yüzünden bitanem.
    Doğum günün kutlu olsuun,nice senelere seni çoo..kkk seviyoruum.<3
    İyi ki varsınn.:ayhh::ayhh:
     
  12. -Mανι.

    -Mανι. <font color="royalblue"><b>."мανι". нυу∂υя вєη∂є..

    Katılım:
    19 Ağustos 2011
    Mesaj:
    18,913
    Ödül Puanları:
    36
    Yeni yaşın sana her şeyin en güzelini ve özelini getirsin:ayhh:
     
  13. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370
    Ödül Puanları:
    36

    Olsun bitanem, gif resim vs bunlardan daha önemli olan içten gelerek samimi bi şekilde yazdıklarınız..
    Ki sen herzaman çok samimi oldun her yazdığın, söylediğin kalpten gelerek yazılıyodur buna eminim. :sss
    Amin bitanem. :sss ee arada asılıyor yüzümüz ama okadar da olsun yapacak bişey yok :p
    ohooo ne yıllar geçti bidnam nerdeyse beraber büyüdük dicem :haha

    Sende iyiki varsın canımın içi.. Hep böyle olacaz diyoruz ve her geçen sene böyle olmaya devam diyoruz. Allaha şükür:p
    seneye ve nice senelere kadarda devam :utan::RZ:
    Bende seni çok seviyorum :sss

    Oyşşşşş teyzesiii kurban onu vereneee Allahım Allahım.<3<3 Deliricem burda:RZ:
    Öpüyorum sizi:sss teşekkür ederimm:sss




    Teşekkür ederim Eser. :tb:

    Teşekkür ederim canıım :kg: amin, inşallah. Hepimiz :sss

    Canııım kardişiim:p Teşekkür ederiim amin ablacığım seninde aynı şekilde inşallah:p Sende seviliyorsun<3
     
  14. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370
    Ödül Puanları:
    36
    Canımın içii çok teşekkür ederim..
    Olsun önemli değil bitanem önemli olan niyet:p açmaya niyet etmişsin sonuçta:p
    cidden önemli değil yazdın sonuçta:sss

    TBende öyleyim.. Senin yanında çok rahatım herşeyimi anlatabilirim vs. saydıklarının hepsi karşılıklı. :sss
    MEsafe deme bana, mesafe demee!:p cidden mesafeler olmasa herşey daha güzel olurdu.
    Ben en iyisi buralardan kaçıp istanbula taşınayım:RZ: Güzel olmazmıydı:sessizol::utan:
    Tabi ki hemfikirim! aynı pencereden hatta nerdeyse aynı gözden bakıyoruz:p ahah iğrencim.

    Amin bitanem seninde inşallahhh :sss
    önce dostluk lazım.... çok doğru! zaten dostlarımız var çok şükür de, gerisi yok oda olsa tam iyi olacak:RZ:
    imzalar da avatarlarda çok hoş bebeğim. benim için uğraşan ellerini seveyimmm:ayhh:
    imzayı kullanıcam hemen<3
    tekrar teşekkür ederim seni çok seviyorumm öpüyorum :sss


    Teşekkürler Gayseriliii :p

    Teşekkür ederim canıım. Amin cümlemizee :sss

    teşekkür ederim canım :sss
     
  15. aşkçıbaşı

    aşkçıbaşı <img src="http://u1312.hizliresim.com/1j/s/vujf9.p

    Katılım:
    2 Ağustos 2011
    Mesaj:
    10,581
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Personel Müdürü
    Şehir:
    Kiminin aklında, kiminin sol yanında.
    Mutlu yıllar..
     
  16. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370
    Ödül Puanları:
    36
    Teşekkür ederim tatlım. :sss

    TEşekkürler. :tb:

    Teşekkür ederim hayatım. O senin güzelliğin.. :sss
    insanlar darılır ara sıra birbirlerine normaldir hayatım :p
    Sende benim için değerlisin..
    iş bitti kuzum çıktım artık rahatız bi süre :RZ:
    yaşlandım yaşlandım, ruhum yaşlandı. görüntü aynı hehe
    tşk ederim hayatım iltifatını yirim:RZ: ahah evet minyon olmak artıı bu yönden:p
    inş bitanem. Teşekkür ederiim bende seni çok seviyoruum :sss :sss

    Teşekkür ederim. inşallah :ygmr:
     
  17. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370
    Ödül Puanları:
    36
    teşekkürler..
     
  18. Juliet.

    Juliet. <font face="Tahoma"><font size="2"><font color="Bl

    Katılım:
    29 Nisan 2011
    Mesaj:
    9,549
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    Bu konuya biraz geç kaldım ama, unuttuğum anlamına gelmez. Sonuçta foruma eskisi kadar sık uğrayamıyorum maalesef. Herneyse konuya dönelim.
    Eski konulara göz atınca ne videolar, resimler, sözler yazıyormuşuz artık kimsenin aklına yeni şeyler gelmiyor.
    Onu bırak ben ne yazacağımı bilmiyorum, iyice odunlaştım bu konu da. Tıkanıp kalıyorum abi.
    Güya konuya dönmüştüm ama hala saçmalıyorum,biliyorum da.
    Esra, canım ablacım, bacım, kardeşim, ciğerim, dalağım, böbreğim eheheh iyice iğrençleştim.
    İyi ki doğdun yavrucum. İyi ki varsın. Seviyorum kızım seni. En değerlimsin sen.
    O değil de, kaç yaşına bastın sen şimdi? Koca yok mu? Vermiyoh mu seni yavrum?
    :haha
    Sakın sinirlenme bak şaka yapıyorum, bu konu da az trip çekmiyosun çünkü ahahahaha :p
    İyi ki tanışmışız, yoksa hayatında benim kadar şeker bi insan olmayacaktı. (Kendimi övmekten başka birşey yaptığım da yok)
    Yok şaka bi yana, iyi ki hayatımdasın hepte olacaksın, eskisinden daha az görüşsekte.
    Biliyorum beni hiç unutmazsın, kırılmazsın ve bu huyuna bayılıyorum hayırsızım ya bana kızmıyorsun, anlıyorsun dimi beni? Sağol canım.
    :haha:haha:haha
    Yok abi benden bişey olmaz, iki cümle kuramadım şurda. Neyse ciddiyet.
    " Nice mutlu, sağlıklı senelere inşallah hep beraber "
    Çok ciddiyiz, hiç gülmicez.:cool
    :haha:haha

    [​IMG]

    Hep olduğun gibi kal, ich liebe dich schwesterherz!<3
     
  19. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370
    Ödül Puanları:
    36
    ah beniim canıım kardeşiimm. Sana kızamıyorum. Kimseye kızamıyorum ama sana hiç kızamıyorum.
    Bana bi olay için trip atanlar aynı şeyi bana yapsa ben atamıyorum. Niye atamıyorum peki? Neden??? :srn:hehe
    Ben böyleyim napıyım.:p kızmadım, darılmadım için rahat olsun. :sss
    Çook teşekkür ederim bu anlamlı asdhasd sözlerin için. Arada güldüğüm için sorry tutamadım kendimi:D
    Neyse en azından fett yazdığın kısımlar çok doğru ve çok anlamlı ve çok içten. Onlar yeterde artar bana:ayhh::RZ:
    Bende senin gibi ciddi kalamadığım için seni anlıyorum kardeşim. sıkıntı yok! eheh:sss
    Evet iyiki hayatımdasın iyiki senin gibi bi çatlağı tanıyorum:p
    Hab dich auch lieb meine süße, hübsche, verrückte schwester!:RZ:<3<3
     
  20. Destina

    Destina <font color="red"><b><i><font face="Trebuchet MS">

    Katılım:
    4 Mayıs 2011
    Mesaj:
    4,102
    Ödül Puanları:
    36
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    ATT
    Şehir:
    SeSsiZlikte
    Doğum günün kutlu olsun.:ygmr:
     

Bu Sayfayı Paylaş