EFTELYA

'Formistan Üye Sözlük' forumunda 'BERRAK tarafından 1 Ağustos 2011 tarihinde açılan konu

  1. -Mανι.

    -Mανι. <font color="royalblue"><b>."мανι". нυу∂υя вєη∂є..

    Katılım:
    19 Ağustos 2011
    Mesaj:
    18,913
    Ödül Puanları:
    36
    Ne güzel yazmış ne kadar ince düşünmüşüm sana ilk yazdığımda..
    Ve nasıl da farkına vardığım şeylerin doğru olduğunu bilmişim:)
    Elma şekerim, iyiliğin abidesi, haksızlığa ne olursa olsun izin vermeyen, gözlemi çok kuvvetli olan insan..
    Seni tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum çünkü sen yaşanmaya dair birisin hayat ışığı da diyebiliriz kısacası..
    Kahkahan aklıma geldikçe gülmelere devam ediyorum masum güzelim.
    İnsan ancak birbirleri ile diyaloğa girdikleri vakit anlarmış birbirlerine olan hislerini biz de bunu yaptık ve aklımızda olan bütün negatif düşünceleri attık..
    Hayat herkese farklı şeyler sunar fakat verilmesi gereken şey her zaman aynıdır.
    Ben Rabbime öyle güzel bir dua etmişim ki sizler gibi ender insanlarla tanışmayı nasip etti:sss
    Seninle tanıştığım konuştuğum bir şeyleri paylaştığım için çok mutluyum.
    Çünkü boş olan birisine değil hayatı dolu dolu yaşayana anlattım:)
    Velhasıl Masum güzelim, elma şekerim;
    Dilerim hayatta her şey o mükemmel yüreğin gibi mükemmel olur..
    O nadide kalbin inşaallah seni en nadide şekilde sevecek birisine nasip olur:sss
    Ve dilerim ki Rabbim'den
    Dilinde olan her duan, hayırlı bir şekilde önüne sunulan armağan olsun:sss
    Seni seviyorum Masum Güzelim :utan:
     
  2. PIANIST

    PIANIST New Member

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesaj:
    523
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Deniz astsubayı
    Şehir:
    Erdek - Balıkesir
  3. Jєssiє

    Jєssiє <img src="http://img1.ressim.net/out.php/t5516209_

    Katılım:
    2 Aralık 2011
    Mesaj:
    6,129
    Ödül Puanları:
    0
    Sanırım bu konuya yorum yapmamıştım :utan:
    Müge;
    -Çok paylaşımcı
    -çok yardımsever
    -çok sevecen
    -çok sıcakkanlı
    -iyi bir sırdaş
    -iyi bir dost
    -iyi bir site polisi

    Falan yani daha ne diyebilirim ki başka:p :sss
     
  4. Juliet.

    Juliet. <font face="Tahoma"><font size="2"><font color="Bl

    Katılım:
    29 Nisan 2011
    Mesaj:
    9,549
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bu kızı nasıl anlatsam bilemedim, zaten böyle satırları yazmakta güçlük çekiyorum..
    Hele ki konu "Sen" olunca..
    Müge'nin yeri apayrı bende, nebiliyim ona çok alıştım ben.. Apayrı dediysem, çok değerli, önemli benim için.
    Çünkü, o her konuda arkamda durdu, yanımda, sağımda, ve en önemlisi hep sol yanımda :)
    Herşey için teşekkür ederim canımın içi, hakkını nasıl öderim bilmiyorum..
    İyi ki yanımdasın , iyi ki varsın.
    [​IMG]
    Mügeyle tanışalı 1 sene oldu , ama sanki hep hayatımda varmış gibi hissediyorum, sanki hep yanımdaymış gibi..
    Onunla yazışınca, konuşunca mesafeler anlamını yitiriyor zaten..
    Onu hep yakınımda hissediyorum, sanırım kalbimde büyük bir yere sahip olduğu için..
    Bitanemle ilk konuştuğumuz anı çok iyi hatırlıyorum, hiç planlamadan aradı, açtım, konuştuk..
    Az da olsa, çok mutlu oldum..
    Sesi okadar sıcak ki, okadar güzel insanı rahatlatıyor, çok sevdim onunla konuşmayı.
    İlk babamı armasaydı iyidi, ehehe şaka. :p
    Bu kızı anlatamıyorum ben ya, anlıyormusunuz beni ? Anlayamazsınız tabi, benim kadar sevmiyorsunuz. -=)-
    Zaten ondan nefret eden insanları anlamıyorum?
    İnsan mı dedim, pardon. :D
    Neyse şaka bi yana, seninle anlaşmak, konuşmak, dertleşmek, ağlamak, gülmek, seninle herşey güzel ve değer..
    Müge'de olan yerimi biliyorum, o yüzden ona hiç kızmıyorum.. Çünkü biliyorum, her ne olursa olsun o beni unutmaz, kırmaz..
    Bazen beni sinir etsede, ona kızamıyorum sevgimden olsa gerek..
    Kızsam bile, onu sevdiğim, değer verdiğimdendir..
    Ben hayatta çok değer verdiğim insan vardır, yakın olduklarım fazladır tabi ama sadece belirli olanları özeldir bende.
    Ki özeller hep kalıcıdır, her ne olursa olsun.
    İşte, onlardan biri de benim Mügem.
    Çok değerlim o, hiç kaybetmek istemediğim..
    Farklı, hem de çok! Çok cana yakın biri bir kere.
    Aslında çoğu kişiye de pek fazla değer vermez.
    Onunda kişileri belirlidir. Ve biliyorum ki ben onda değerliyim. :)
    Hissettiriyor ya, yok daha ötesi..
    Anlatamam içimdekileri ama o bilir beni, anlar.. Yerini de fazlasıyla biliyor zaten..
    Birtanesin sen.. Ve hep benimle kalmanı istediğimsin.!


    [​IMG]
    Seniçokseviyoruuuuuum
    :utan:


    Canım kardeşim, ablam, değerlim, sonsuza dek hep beraber inşallah..


    [​IMG]

    [​IMG]

     
  5. αптıвıчσтıκ

    αптıвıчσтıκ <b><font face="Century Gothic">&quot; Tam senlik b

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    3,630
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İSTANBUL

    Mügeciim;
    Daha çok tanımak daha çok şey yazmak için bekliyordum
    Ama dedim sonra gene gelebilirsin, yaz işte :p:D
    yeni tanışıklığımız az muhabbetimiz olsada ben şunu gördüm ki bu kız çok içten ve sıcakkanlı,
    Tanımadan önce insan düşünüyor öylemidir,şöylemidir önyargılar vs
    Ama asıl olay tanıdıktan sonra
    Öncelikle konuştuğu kişiye kendini önemli hissettiriyor ,ki bu herkeste yok
    Hem uzak hem yakın ,hem mesafeli hem samimi bir duruşu var iki en güzeli
    Günlüğünü çok beğenerek okuyorum uzun zamandan beri :D
    Koyu beşiktaşlı biliyorum ve o da ben gibi gözlemci ,herşeyin farkında:sss
    Seviliyorsun canım demem o dur ki :sss

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. RÜZGAR

    RÜZGAR <b> Aşık olmak Ölümden zordu.Çünkü,ölümden öte köy

    Katılım:
    29 Mart 2011
    Mesaj:
    45,150
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Müge Kardeşim.

    Daha Önce Konuya Girmiştim ama Kısa yazmıştım yine kısa yazıcam ama yinede yazıcam yani :tb:


    Ne kadar Oldu Tanışalı Bilmiyorum,hatırlamıyorum.Uzun zaman Oldu.O Zamanlar ;
    ''Gençtim, hazırda Fırtınalarım Vardı , Dört nala sevdalarım.Komazdı Üç beş nöbetleri.'' :p

    İlk Tanıştığım zamanlardaki Ruh halini Çok iyi biliyorum.
    Çok neşeli, Konuşkan ve Duygusal.

    Şimdi Bakıyorumda Biraz abes kaçıcak veya içinizde içi fesat olanlar olacak , Görüyorum sizi.Kurduğum cümleyi yanlış anlayacak ama O zamanlardan Bu zamana sana Geriye kalan sadece Üçün biri.
    Buda sanırım Duygusallık.

    Diğer İki kavramını Biliyorum ki Tanıdığın , tanımadığın ,üstüne titrediğin veya titremediğin herkes alıp Götürdü.

    Bu Konuda Bana Benziyorsun O Yüzden Canını Hiç Sıkma kardeşim.
    Sana Bu konuda eşlik eden Bir abin var.

    Bunca Zaman Öğrendim ki ve sende Öğreneceksin ki Hayatta en değer verdiğin ve vereceğin varlık sen olmalısın.
    Gerisi Hikaye,gerisi dil yarası,Gerisi Vicdan azabı,gerisi Hayal kırıklığı.


    Şimdilik Kısa kesiyorum.
    Hakkında ne ise hayırlısı O Olsun Kardeşim.


    -ABİN-
     
  7. Đ.

    Đ. <img src="http://img478.yukle.tc/images/2117Untitl

    Katılım:
    27 Ocak 2012
    Mesaj:
    4,691
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Seul

    Beni nasıl bi insan olarak görüyor gözünde bilmiyorum , biz çok tartıştık , arkandan dahi konuşmuşluğum olmuştur. Bu saçmalıkların vermiş olduğu yetki sadece çocukluk gibi birşeydi sanırım. Bana ağır konuştuğun vakitleri biliyorum , kırıldığımı , kırdığımı ama vijdanım el vermeyip gelip özür dilediğim o günleride çok iyi hatırlıyorum. Bazen can ciğer bazen ise en nefret edilen insan oldum bunu da biliyorum.
    Bazı şeylerden dolayı benden nefret ettiğinide biliyorum geçen sene Aralık zamanı gibi mesela ;)...
    Herşey geride kaldı ama beni bilen biliyo bir kez olsun dinleyen neyi niye yaptığımıda her neyse böyle böyle...
    Bizler insanız ve hatamızda oluyo pişmanlığımızda yeterki insan olduğumuzu unutmadan kötülüklere iyiliklerle yaklaşmak , kötü olan herşeyi iyiye dönüştürmek , dönüştüremesek bilede bi nevi telafi etmek... 'ÖNEMLİDİR bu'
    Seni uzun uzun zamandır tanıyorum kendin gibisin heryerde sanal reel farketmeksizin.
    Yüreği eşsiz olanlardansın bu da sevginin ne demek olduğunu bilmekden geliyo. İnsanlara verdiğin değer , sevmen , önemsemen herkezinki gibi değil , yapmacık değil en azından. Sen tam sevenlerden birisin sevdimi tam seven... Birileri seni üzdü , aldattı , kandırdı diye arkasından kötü konuşmaksızın ona karşı beslediğin duyguların onsuzda ilerleyebileceğini düşünüpde hala seven bekleyen ve vazgeçmeyen birisin , benim gözümde hep bu profili çizdin.
    Uzun zamandır tanıyıpda hiç değişmeyen insanlardan birisin herşeyinle.
    Çok iyisin , çok duygusalsın , herşeye ve herkese çok değer verdiğinden kaybediyosun e iyiler her zaman kaybetmeye mahkum aslında bu böyle değil de böyle diyoruz. Aslında iyileri Allah(c.c.) hep korur kaybeden değilsin aslında :)
    Ben seni hep çok sevdim , hep takdir ettiğim insanlardan sadece biriside sensin.
    Onca yaşanmışlıklara , çekilmiş her acıya rağmen yeniden ayağa bi zorlukla olsa bile kalkabilen ve vazgeçmeden pesetmeden yılmadan savaşan ve bu mücadelenin içersinde de herşeye rağmen değişmeyen...
    Seni bir kez daha kutluyorum olan herşeye göğüs germeni.
    Sen mutluluğu GERÇEKTEN hak eden nadir insanlardan birisin.
    İnşaAllah hayatın boyunca hep doğru , iyi kısaca kendin gibi insanları çıkartır Rabbim karşına.
    Rabbim eş diye yazmadığını da karşına aşk diye çıkartmasın , uğraşılmayacak insanlarla oyalamasın seni.
    Kalbi güzel insan sen bende hep iyikiydin hep de öyle kal olur mu ? :)
    Kalbine iyi bak kırılmasına izin verme.

    -Yeliz.-​
     
  8. 'BERRAK

    'BERRAK <font face="Tahoma"><font size="1">İnsanların hakk

    Katılım:
    30 Mart 2011
    Mesaj:
    32,848
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Okul Öncesi Öğretmeni
    Şehir:
    мαямαяα
    [​IMG]


    söyle bana şimdi
    bi insan bunları okuduktan sonra nasıl duygulanmaz
    nasıl zırlamadan durabılır aglattınya benı seeen:sorry:
    Allahıma şükürler olsun senı benım en yakınım en kızkardeşim yaptı
    ya da ben kıme iyilik yapmışımki senin yakının olmayı hakettım bılemıyorum
    duygularım karsılıklı oldugundan aynı seylerı sana yazmayacagım
    ama içimdekı sonsuz yerını hep bil ve aklından cıkarma emi bitanem
    Seni cooooooo..............kk ama cok sevıyorum :sss
     
  9. PAŞA

    PAŞA <img src="http://img7.ressim.net/out.php/i6035503_

    Katılım:
    10 Mayıs 2011
    Mesaj:
    11,094
    Ödül Puanları:
    0
    Sevgili dostum Müge .

    Tanışalı nasıl oldu nasıl yaptık nasıl ettik hiç bir fikrim yok inan ki hatırlamıyorum.Kelimelere döksem cümlelerle bitiştirsem yazacaklarımı emin olki sığmaz buraya benim için yerin çok ama çok ayrı . Hiç sevmemişimdir böyle anı hatıra yazmayı ilk sana yazıyorum değerini bil . Herşeyin en iyisini hak eden herşeyin en güzeline laik olan sevgili dostum benim . Her daim yanım ' da olmaya özen gösterdin bende öyle . Ama bir mütted çekip gitmem lağzımdı . Öylede yaptım geri geldim bir kaç prosüdür kaldı kısmet bakalım olursa haberdar edeceğim ben seni . Demek istediklerimi sen anlıyorsun benim :t: Her zaman bu kardeşin senin yanında unutma . Sanal aleme dayalı dostluk diyorlar ya hani bizim dostluğumuz sanal değil . Bu arada tuzum ciddi ciddi kurumaya başlıyor 2 bilemedin 3 sene burdan uçarım . Seninde artık başlaman gerekiyor :RZ: Adaylara sanş tanı . Her zaman yanında olan kardeşin Alptuğ .

    Nadir olan kişilerdensin . Her daim yanındayım :)

    He bu arada seni nefes aldığım sürece gıcık sinir ve uyuz edicem huyumda bu var .


    EN BÜYÜK FENERBAHÇE

    DİP NOT : SEVİLİYORSUN :sss
     
  10. Acina

    Acina eyوallah

    Katılım:
    30 Temmuz 2012
    Mesaj:
    5,137
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Muhasebeci
    Şehir:
    Kapadokya
    Sanırım çok uzun zamanoldu tanışalı
    Hiç iyi bir arkadaşlığımızda olmadı
    Ben senin gücüne hayrandım sen her sıkıntını anlayıp seninle konuşmama şaşırırdın
    Beni de çok fazla sevmezsin bilirim yalana gerek yok
    Sanırım seninle yollarımızda hep engel vardı
    Ama beni çok şaşırttın
    O kadar inandım ki ben sana güçlü olmana herşeyin üstesinden gelmene
    belki sende kendi yalancılığımı gördüm
    etrafa mutluyum ayakları ama akşam yastığa kafanı koyduğunda o çaresizliğimi gördüm
    Ama gene de üstesinden geleceğine inanıyorum
    Şöyle dön bi arkadana bak
    Al kağıt kalem eline yaz tek tek
    Nelerin üstesinden geldiğine sen bile hayret ediceksin
    Belki kendine güvenin tekrardan gelir
    Sakın pes etme
    Çevrendekilerden birine bir şans ver
    Unutma başarabilirsin
    Ben sana inanıyorum ...​
     
  11. aşkçıbaşı

    aşkçıbaşı <img src="http://u1312.hizliresim.com/1j/s/vujf9.p

    Katılım:
    2 Ağustos 2011
    Mesaj:
    10,581
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Personel Müdürü
    Şehir:
    Kiminin aklında, kiminin sol yanında.
    Bal bu kız bal. :p
    Tüm güzel vasıfları bünyesinde bulundurabilen ender insanlardan.
    İnsana kendini değerli hissettiriyor ve herkese kucak açacak da güzel yürekli.
    Herşey gönlünce olsun, herşeyin en güzelini hakediyorsun çünkü.
    :ygmr:
     
  12. Liz O'Murphy

    Liz O'Murphy <font color="Black"><font size="1"><b>Şöyle <u>aln

    Katılım:
    29 Eylül 2011
    Mesaj:
    23,216
    Ödül Puanları:
    38
    Müge için aslında söylencek çok söz var. O benim aynım gibi. Her şeyimiz o kadar benziyor ki.
    Ben daha önce bana bu kadar benzeyen biriyle tanışmamıştım. Onu iyi ki tanımışım.
    Mügem hiç gitme hayatımızdan olur mu seni çok seviyoruz :ayhh: :kalbim:
     
  13. Karen

    Karen <img src="http://i.hizliresim.com/KnRDml.gif" /></

    Katılım:
    13 Mart 2013
    Mesaj:
    1,291
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğretmen
    Şehir:
    Şükrü Saracoğlu
    Çok tatlı, şeker gibi biri dışardan gördüğüm. Kimseyi kırmayan, mütevazı bir kişilik. Allah gönlüne göre versin.
     
  14. Miм'e αşıк вiг иuи'uм.

    Miм'e αşıк вiг иuи'uм. <font face="Tahoma"><b>Umutlar her zaman bâkidir a

    Katılım:
    28 Nisan 2011
    Mesaj:
    12,370
    Ödül Puanları:
    36


    [​IMG]
    2011'de yazmışım bi kere ve o zamanlar yakın bile değildik.
    Kendimi kınıyorum:huh

    Telefonun bi an önce gelsin artıkta whatsapp konuşmalarımıza devam edelim yahu,
    özledim fena bi şekilde seninle konuşmayı!:p
    resimler atmayı, sabah akşam gece fark etmeden dertleşmeyi,
    birbirimize yardımcı olmayı, destek çıkmayıı..
    Diğer yorumda soğuk davranıyosun fln yazmışım:utan:
    Ondan sonra ısındın mı naptın kız beni benden aldın asdhash :haha
    Gerçekten ilk bi kaç sene samimi değildik meraba meraba
    sonra nolduysa 1,2 sene önce işte baya yakınlaştık
    çok konuştuuk dertleştik güldük ağladıık:p
    Kuzum benim ya hakkını ödeyemem bi aralar baya bunalımdaydım
    kararsızdım felan ozamanlar hep yanımdaydın. olmasaydın belkide delrirdim:sorry:
    bu delirmemiş halim bu arada hahasdh:haha
    Çok seviliyorsun ve bende yerin çok farklı artık.
    ARtık derken canıııımm bayadııır öyle:p
    seni fazla anlatmıcam çünkü forumda hemen hemen herkes biliyor
    herkeste bi güzel anlatmış. Burda ki pozitif yorumların hepsi doğru
    fazlası var hatta:p Hep böyle kal bitanem..<3
    Öpüyorum senii ve çok seviyorum:ayhh:
     
  15. aşkçıbaşı

    aşkçıbaşı <img src="http://u1312.hizliresim.com/1j/s/vujf9.p

    Katılım:
    2 Ağustos 2011
    Mesaj:
    10,581
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Personel Müdürü
    Şehir:
    Kiminin aklında, kiminin sol yanında.
    Kendisini forumda tekrar gördüğüme sevindim..
     

Bu Sayfayı Paylaş